Hej allihopa!

Det var mycket mycket mycket längesedan som jag skrev på min blogg.
Det har varit så mycket grejer att göra hela tiden så jag hade tyvär inte tid att skriva på min blogg.
Men nu förhoppningsvis så kommer jag ha mycket mer tid till det.
Sedan jag skrev sist, vilket typ var år sedan har det hänt mycket i mitt lilla liv.
Jag har börjat skolan nu igen efter sommarlovet. Jag är som sagt liten så går ju bara i 9:an.
Men det har ju alla gjort någongång. Det var både bra och dåligt med att börja skolan. Det är skönt att ha något att göra varje dag. Det är inte alltid roligt att bara sitta hemma och inte göra någonting.
Så nu är jag pepp pepp för skolan och mina betyg ska bli så höga det går har jag bestämt mig för.
Det betyde att jag måste plugga även hemma.. Låter segt, men ibland är det också skönt.
Man gör något vettigt hemma istället för att bara gå runt och driva i huset. Så idag fick jag en migrän attack och det var massa lärare runt mig när jag vaknade. Jag var nämligen borta där ett litet tag. Inte så roligt men pappa kom och hämta mig så jag kom hem klockan 11 och sov till klockan 4. Det var däremot gott, och när jag vaknade så var huvudvärken borta! Då lagade jag makaroner och kollade på gossip girl. Det var faktiskt lite roligt! När det var slut så satte jag mig och pluggade matte till klockan 7, dvs 3 timmar matte. Det gick segt, men matte kan vara roligt ibland, som idag. Efter mina 3 timmar som jag så duktigt hade pluggat på så hade jag myror i fötterna, så jag kom på lite nya danssteg, och måste säga att dom blev faktiskt rätt så häftiga. Nu har jag duchat och sitter nu inne på facebook och spelar poker samtidigt som jag bloggar. Rätt roligt, och jag vinner faktiskt pengar! Heja mig!
Nej nu har jag skrivit väldigt mycket och ska snart kolla på idol som vi timeshiftade eftersom mamma och pappa monterar en våningsäng till Mimmi och Molly.
Så som dom säger på Gossip Girls.

XOXO  - Matilda

Kommentarer
Postat av: En som tycker om dig!

JAG SAKNAR DIG!

2009-09-22 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0