Fullbokad dag!

Hejsan alla!
Idag har jag verkligen haft något att göra hela dagen lång.
Först var det såklart skola och hela förmiddagen satt jag och skrev klart min musik uppgift, som handlade om Håkan Hellström. Det gick jätte bra och blev många sidor! På lunchen så repade jag och Emma lite låtar på gitarren, och jag sjöng då. Det gick faktiskt helt ok. Funderar nu på att starta ett band, det hade varit jätte roligt.
Halva eftermiddagen i skolan pluggade jag matte, det gick segt, för det var några kluriga tal. Men jag klarade dem till slut. Sen kom lektionen som man hade sett fram emot hela dagen, MUSIK! Då redovisade jag om Håkan Hellström och jag tyckte att det flöt på ganska bra. Vi lärde oss sedan lite trummor samt sjöng. Det var mycket roligt, det var lite synd att jag var tvungen att kila iväg lite tidigare från musiken för jag skulle ner till fyren på solosång. Sjöng Beutiful idag med Christina Aguliera. Det gick bra även om jag fick lite hes röst pga av blåsten och kylan.
Direkt efter sången rusade jag till Ica där jag köpte några frallor samt en donuts att äta! Det var mycket gott!
Sen tog jag bussen till jobbet och hade åter igen dans med mina söta små ungar. Dom var jätte duktiga idag!
Sen hämta mamma mig och då åkte vi till alla andra! Vi åkte vidare till Lindome där vi klättrade lite i grottorna. kulkul, men det var lite kallt, förutom när man sprang upp för den långa långa backen. Det var dagens motion!
NU har jag kollat på idol, ätit och duschat och ska snart vidare till telefonen eller tvn. Det beror lite på!
Men nu ska jag inte ta upp mer utav eran kväll!
Imån är det äntligen fredag!
''Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör!''
Haha, ha det gött alla människor!
xoxo Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0