Underbar tid i Västerhaninge!

Hejsan allihop!
Jag hade det helt underbart i västerhaninge! Tack alla för den helt otroliga helgen!
Bussresan var dock lite seg men vi sjöng på vägen tillbaka och jag håller på att lära mej hur man läser en kub!
Ni vet vilken kub jag menar? Att man ska få alla sidor i samma färg. Riktigt bra hjärngymnastik.!
Uppe i Stockholm träffade jag västerhaninge kompisar !
Det var faktiskt jätte roligt att träffa er igen! Körde pontus moped, det var faktiskt riktigt kul.. dock vågade jag inte först för ville ju inte göra sönder något. Men måste ju säga det, 13:37 ! Elit!
Jag lägger upp lite bilder som ni kan se på min facebook. Har ingen lust att lägga ut bilder här utan folks tillåtelse.
Så det blir facebook på dem!
Jag hade även en helt underbar söndag! Hela denna helgen har varit väldigt upplyftande och speciell!
Så kommer ha fullt med krafter nu tills den nya veckan!
Nu ska jag kolla på American Idol och efter det prata i telefon antagligen och sen sooova :D
Ska bli sjukt härligt eftersom jag inte sov så mycket uppe i västerhaninge!

pusspåeralla tills jag skriver igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0