Mitt i veckan! ( färgat håret )

Hej alla bloggläsare!
Onsdag kan vara en tuff dag! Mitt i veckan och dagen kan kännas enormt lång och seg. Som idag tillexempel!
Dagen inleddes i skolan med engelskaprov. Läsförståelse och sedan glosor på det. helt underbart verkligen !
Sen kan jag mycket stolt säga att är så sjukt nöjd med mina engelska resutat på mitt engelska tal och uppsats! Vg och mvg!
Det kändes sjukt skönt att få veta att det går bra i engelskan för mig! Jag är faktiskt duktig i skolan bara jag orkar själv!
Efter engelskan hade jag bara ea! Det var väl trevligt, läste lite New moon och sen pluggade lite med random saker!
Underbaraste Josefine var i skolan idag! hon har nämligen trillat av sin häst och fått hjärnskakning. Ganska onödigt gjort tycker jag. Men sånt är livet! Alla har inte lika snälla hästar som mig, ''host'' !
Dagen flöt väl på väldigt bra ändå! Med en rolig händelse! Eller ja den upprepade sig, får inte säga vad som hände eller något för då blir jag hängd högt av någon. Men men, efter skolan åkte jag och josefine och köpte hårfärg till mig!
Mörkbrunt! Så nu har jag mörkt hår, för när jag kom hem efter lite mopedkörning så färgade min kära moder håret på mig!
Så nu har jag mörkchokladfärg på håret som en väldigt speciell person önskade!
Hoppas att det ser okej ut, för jag vet inte rikigt!
Känns lite ovant och aa, mörkare ut?
Nu sitter jag här framför datan och vet inte riktigt vad jag ska skriva! Väntar bara på att gå och lägga mej men orkar inte det riktigt ännu! Har väntat på solen hela dagen men den har aldrig riktigt stannat länge.
Hoppas den dyker upp lite mer imorgon!  Skrev också en liten dikt idag som jag kanske lägger upp, om jag orkar, hinner, har lust till det! Men nu ska ni inte behöva sitta uppe och läsa längre mina kära läsare!
Ha en fortsatt trevlig vecka, håll ut för snart är det helg!

pyssochkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0