Lång och lite seg dag...

Hejsan!
Idag vaknade jag på morgonen och hade fortfarande lite huvudvärk kvar.. Inte så roligt... :(
Men jag gick upp efter en liten stund och åkte till skolan. När jag kom dit så hade ju folket nationella prov..
Det verkade tråkigt... Men jag satte mej och läste om Twilight serien i tamburen och lyssnade lite på musik!
Sen när nationella var slut så sa jag hej till folk och gick upp och satte mej och jobbade med engelskan!
Har kommit på vad jag ska arbeta med! Ska läsa New moon på engelska och sedan skriva en recension på boken!
Ska också läsa en bok i svenskan tror jag! Men har inte riktigt bestämt mej för vilken ännu. Funderar på att läsa en bok som jag kan jämföra med filmen.  eventuellt Twilight ett, eller Om jag kunde drömma som den heter eller någon annan bok som jag inte har sett på film. Typ som i taket lyser stjärnorna. :) Men jag får väl se! :)
Har bestämt mej för att ta tag i mitt skolarbete nu rejält innan det blir sommarlov! För jag är sjukt duktigt i skolan så länge jag själv kämpar! Måste bara hitta orken till att börja plugga igen på allvar!
Men kan säga att det är inte så enkelt. Hehe det kanske några av er förstår ? Det finns ganska många roligare saker än plugga här i livet. Men det är min framtid det handlar om så varför inte ta tagi det nu? Så blir det inte lika mycket att ta tag i sen. :) smart va? säger ju att jag kan vara smart så länge jag bara vill det! :) hohoho! :)
Nu sitter jag framför datan och vet inte riktigt vad jag ska göra egentligen, funderar på att gå ut och köra lite moped. Har inte kört på typ en vecka nu så får väl se hur mopeden går! :P
Men ska inte tjata på er så mycket mer nu, så skriver senare ikväll efter jag har pluggat ;)
Eller kanske medans jag pluggar! :) Haha

puspåeralla<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Puss på dig. Både smart och snygg. Du har vunnit högsta vinsten :)

2009-05-07 @ 00:11:10
URL: http://ueberserioest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0