Härlig Fredag!

Hejsan!
Idag så hade vi typ operation dagsverke i skolan, vilket betyder att man ska tjäna ihop pengar till barn någonstan!
Så vi behövde inte vara i skolan! Sjutk härligt för är så skoltrött så det finns inte! Sen så åkte jag in till Göteborg ochträffade Samuel där!
 

Det var sjukt trevligt. Vi åkte till slottskogen med spårvagnen och sen så gick vi runt där lite! Det var roligt! Det var typ en påfågel som hoppade över stängslet och sprang iväg. Tyckte det var lite roligt men vi kunde väl inte gärna fånga in den eller något eller? Det är inte jag som jobbar på slottskogen försjutton!
Efter det så gick vi till utkiksplatsen, det var så mycket träd som ni ser nedanför så det var lite svårt att se så mycket!

Det har blivit så grönt ute och vädret var ju helt underbart! tror det var närmare 25 grader på dagen och på kvällen var det 20 grader! Så vädret var helt perfekt! Sen så var det några andra idioter som kom dit vi var så vi vandrade vidare.
Samuel posar!
Efter att vi gått en liten, liten stund så kom vi till en till utkiksplats som hade bättre utsikt. Men jag orkade inte ta fram kameran så vi gick vidare. Vi blev lite shockade när vi såg dessa saker hänga i slottskogen. Har folket inget vett?
Haha typ platssaker som dom har hängt utt i träden! Jag tycker det verkar helt sjukt! Vad är idén med dem lixom?
Aja det är väl kanske fint och cool att kolla på vad vet jag? Men vi tröttna på att kolla på plastsaker i skogen så vi tog spårvagnen till järntorget och käkade på Burger King! han som jobbade i kassan var ju den drygaste jag någonsin träffat! lust att skjuta han i huvudet eller något, han hade säkert inte ens vaknat om jag hade tagit fram en pistol eller något.
haha nä nu ska jag inte vara dum! Han är väl trött på sitt jobb eller något. ( förstår honom )
Sen efter det åkte vi spårvagnen och hoppade av i vasaplatsen tror jag det heter! Därifrån gick vi till heden och på vägen var det massa stundenter som var ute och åkte flak! De verkade ju sjukt glada iallafall! Kul för dom att sluta skolan, själv slutar inte jag försen fredag om 2 hela veckor.. Tycker synd om mej själv. Vi stannade till på heden där vi lirade lite fotboll, jag var ju kass. As svårt att spela i ballerina skor. Så efter ett tag gick vi till Blåvittshoppen och kolla vad vi köpte där!
Vi hade råd med något iallafall :)
Vi vandrade till nordstan och gick upp på p-huset! MITT STÄLLE! Men klart att det skulle vara andra där! Det var några killar som åkte longboard längst upp och vi satte oss och kollade ut över göteborg! Det var väldigt bra utsikt faktiskt!
Men kom ihåg, det är mitt ställe! haha!
Vi försökte hitta till rockhouse, jag vet att det inte alls är svårt att hitta dit men efter att ha gått i göteborg en hel dag är man ganska borta i tankar! Så vi bestämde oss för att köpa vatten! Men klart att skitstövlarna som jobbar där inte tar kort i affären! cepeskit så det blev inget vatten för mej!
Vi gick och satte oss på gräset och vilade upp oss inför bion, Änglar och demoner på biopalatset!

Efter att suttit där en liten stund gick vi till bion och satte oss klara för att se en läskig film kanske?
Filmen var sjukt bra, en film värd att se verkligen! Bättre än da vinci koden tycker jag!
Det var några läskiga scener tycker jag iallafall, men det är ju då det blir spännande! Tur att jag inte satt där själv och kollade kan jag ju säga. Efter bion var slut hade vi en kvart på oss att hinna till nils erikson terminalen!
Men det var inga problem, vi kom dit 5 minuter innan bussen gick så det var skönt!
usch gillar verkligen inte att säga hejdå! speciellt inte efter en sån här dag!
Menmen, måste man så måste man, speciellt när bussen åker när den ska!
Så efter en lång och helt underbar dag så var det dags för oss att åka hem!
Men bästa fredagen på länge och måste ju göra om detta! :D Tack Samuel!

Godnattpuss<3



Kommentarer
Postat av: Sssss

Tack själv! Det var bäst verkligen :) <3

2009-05-30 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0