Första Maj!

Maj maj måne jag kan lura dej till månen!
haha var det inte något sånt man sa när man var liteen den första maj?
Och sen typ kunde man fortsätta och blabla!
Det var goda tider iallafall! :)
Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra..
Funderar på att dra ut på lite moppesemester! Någon som är sugen att hänga på?
Annars spenderar jag väl dagen med att sola och eventuellt gå ner till havet och bada! :D
Igår var jag förresten med familjen! Vi åkte ut och grillade in the middle of nowhere. Och efter det bar det av till Ullare, Gekås!
Det var trevlig och jag köpte lite nya saker :)
vi kom hem runt klockan 9 och efter en varm och härlig dag satte jag mej framför tvn och kollade på step up 2 ! :)
Måste säga att det är en film värd att se utav alla som håller på med dans! Den är sjuuukt himla bra :D
Dagen igår var helt okej! :) Hade det mysigt utan att vara ute på stan och göra det som ''alla andra gör''. You got it?
NU ska jag faktiskt ta och äta lite frukost. Vaknade klockan 12 och gick och satte mej ute i solen direkt! härligt väder idag igen!  Menmen, ha en underbar första maj gott folk! Så skriver jag senare!

pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0