En tröttsam dag...

Hejsan!
Idag har jag tyvärr inte orkat skriva något roligt på bloggen. Vaknade och huvudet bara dunkade...
Hade världens migrän.. Sånt är verkligen inte roligt, så tog medicin och gick och lade mej i sängen och somnade om.
Vaknade senare vid halv ett, gjorde ''frukost'' och kollade lite på tv.. Sen vid tre halv fyra gick jag och lade mej igen oc tog en powernap, det var skönt, sov typ en timme eller något. Efter det vaknade jag och gick upp, då upptäckte jag att hela familjen var borta. Dom var och köpte cykel till systern tydligen. Jag gjorde lunch/middag. Mina speciall Makaroner, mums och kollade på tv. Sen kom dom hem och då gick jag och tog mej ännu ett powernap, det var skönt!
Sen åt jag kvällsmat med familjen och vi typ hade tävligen vem som hade flest talanger..
Haha jag kan skela med ögonen, vifta på öronen och se almän korkad ut!
Haha det var väldigt roligt faktiskt!
Nu ska jag gå och lägga mej i sängen så jag orkar med morgondagen. Fick reda på från kompis att vi har sovmorgon imorgon! Det är ju sjukt skönt!
Så sov så gott allesammans och njut av den kommande veckan!

Pussokyssh

Kommentarer
Postat av: Anja

Från migränproffset: Sov på bestämda tider. Var inte uppe för sent. Dessutom ger både för mycket och för lite sömn migrän. Ät inte mycket kolhydrater, det kan leda till migrän. Ät inte för sällan, för blodsockerdalar ger också migrän. Ha solglasögon i solen. Lär dig att slappna av i musklerna i ansiktet och nacken. Om du är säker på att det är migrän du har, ta en tablett med en gång och vila i ett tyst, mörkt rum. Migrän suger. Jag har precis fått botox (nervgift som folk brukar ta mot sina rynkor) som förlamar musklerna så de inte kan spänna sig och snöra av blodkärlen. Puss!

2009-05-12 @ 18:13:18
URL: http://ueberserioest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0