En sjukt rolig helg!

Tjolahoppsansa gott folk!
Denna helgen har varit sjuk trevlig! Ringde min lilla Danielle och hon tog sin rumpa hela vägen hem till mej! :D
Vi hade det faktiskt väldigt roligt! :) Vi åkte nämligen hem till några i Onsala och badade i deras pool! 25 grader i vattnet och i luften var det inte lika varmt som det var när jag var i ullared. Det var typ bara 19-20 MAX.. så det var lite synd.
Men vi jobbade lite på våra solbrännor och blev lite brunare! Sen åt vi en god middag där! Hela min familj och deras! :)
Lilla christopher var inte hemma utan gissa vart han var? Hos sin lilla flickvän! Sött! :)
Men det var väldigt trevligt ute vid onsala! Och efter det åkte vi hem till mej och klädde på oss lite varmare och så bar det av på mopederna! :D Vi hängde med andra och drog ner till ''centrum''. Haha det var inte så mycket som hände där nere så vi körde hem med mopeden och sen gick hem till André. Där vi satt och flummade och chillade!:) mys på d.
Sen vid typ 12 gick vi hem igen och åt lite mat och kollade på tv. Det var gott men sen blev vi lite trötta och vid kl 1 krös vi oss till sängs. Men inte somnade vi då! eller inte jag iallafall.... Pratade i telefon sjukt länge med utlandet hela vägen till kl halv 3. Sen sa jag godnatt och somnade nog direkt! Nästa dag vilket är idag, så vaknade vi klockan 12 av att min lillebror kom in och sa att det var dags att gå upp. SKIT roligt. Så när mi familj hade åkt gick vi upp och efter lite diskutioner blev det att vi käkade våfflor! :) det var väldigt gott och vi kollade på en disney film, haha danielle valde, cheatagirls eller ngt!
Sen gjorde vi oss fina och vid klockan 6 bar det av till kungsbacka! Där gick vi runt och letade efter roligt folk! Träffade på några och snackade men sen så träffa vi 2 st killar som blev våra offer! Men sen var det så att min pappa hade bestämt sej för att jag skulle vara hemma vid elva så vi gick till stationen oc tänkte ta bussen hem då vi märkte att det inte gick någon. Väldigt smart.... Pappa hämtade oss och vi är nu hemma och sitter ramför datan och väntar på att pappa ska bli klar med tvn så vi kan kolla på twilight! :D har inte sett den filmen på ÅR och DAR! :) så det ska faktiskt bli väldigt roligt!:)
Nu känner jag att jag har varit riktig duktig med att skriva, så nu är det nog nästan dags för mej att avsluta! :)
hehe, men har haft en super mysig helg med en underbar Danielle <3
pusspåhenne! :) Hon är en väldig trevlig, rolig, söt, snygg, och underbar person! tror det eller ej men hon är faktiskt SINGEL också! Så alla ni killar! Ni har ett riktigt kap här! :)
Haha ! Nu ska jag sluta skriva och vara lite social på msn! :)

Pusspåeralla, sköt om er och vila upp efter valborg och allt ni nu har gjort! Snart är det nu vecka.. haha :) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0