En härlig dag!

Hejsan!
Idag hade våran kära ''host'' vittraskola sovmorgon och typ ingen skola! Det var nämligen såhär att vi hade tydligen orientering så vi började halv 10 och efter man hade sprungit rundan så var det sluta för idag, tack för idag!
Och eftersom jag inte sprang, så var jag bara där en liten stund och pluggade sen åkte jag ner till stan för att vänta på att min solosång skulle börja! Gick runt på kära kungs och kollade på skor, har fortfarande inte köpt några..
Men nångång lär jag väl hitta dom skorna som jag vill ha, och inte får skoskav av! För har hittat många fina skor som inte kommer vara så bekväma att ha på sig. Det är verkligen synd, för dem är verkligen fina...
Men tillbaka till verkligheten. Solosången gick helt okej idag, var lite rostig i halsen och hade ett problem med en ton, annars var dom andra bra! Så den låten jag har sjungt nu ett tag, en musikallåt som heter I Dont Know How To Love Him, Jesus christ Superstar, lägger vi åt sidan för att arbeta på senare i terminen. Så nästa vecka blir det till att sjunga No One med Alicia Keys. Det kommer faktiskt bli roligt! Ganska många har nog hört mej sjunga den redan, men nästa gång ni hör mej så kommer det var tusengånger bättre! Okej nu överdriver jag, men lite bättre iallafall! För övning ger resultat!
Nog pratat om solosången! Det är inget intressant ämne igentligen. Efter sången tog jag bussen och sen mopen hem!
När jag kom hem så satte jag mej ute och läste New Moon av Stephanie Meyer! Mycket bra bok! :) Twilight serien är bäst!
Jag fastnade helt i boken så var säkert ute 1 timme eller något och läste! Men efter det var klockan redan sju så då gick jag in och fingrade lite på pianot. Håller på att lära mej Apologize och No one nu på piano! Det är lite klurigt men tror nog att det kommer fungera till slut. Som jag sa innan, övning ger resultat. Eller man kanske brukar säga övning ger färdighet? Men det är väl samma sak? Nu sitter jag här och skriver för mej själv! Jätte roligt verkligen.
Fördriver tiden bara tills Desperate housewifes börjar och Lost! Mycket bra program!
Så nu ska jag inte skriva så mycket mer, ha en trevlig kväll och lägg er inte för sent!

pusspåeralla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0