Återblick av helgen!

Tjoho!
Har inte varit inne på nu ett tag och skrivit. Har haft så mycket att göra så har inte hunnit riktigt.
Men nu har jag lite tid över så kan skriva lite! Helgen var toppen! Passade min kusin torsdag-fredag och det var mys!
Allting gick kanon och det är mysigt med barn. Fast vill inte ha en ännu kan jag lova. Men sen när jag blir äldre och sånt!
På fredagen så åkte jag upp till stenungsund där masa folk var! Det var roligt att träffa massa som man inte annars träffar så ofta! Märkte att vissa hade det lite otur med regnet, för det regnade in i tälten! haha synd om er!
Men det var jätte roligt och jag stannade där hela dagen! sen åkte jag samuel och anton till killarna och hämtade antonds packnig för han skulle med hem igen! Det var roligt och hade det inte varit för mej hade vi nog inte hittat tillbaka? nä kanske dom skulle göra men det blev defentitvt bättre när jag var med. bra chaufför verkligen! hehe menar det! eller?
På lördag så åkte jag på dansuppvisning, Molly och Miriam skulle dansa och dom var jätte duktiga! Sen åkte vi hem och typ schtekte i solen! gött var det! Söndag åkte vi till borås! Det var roligt att träffa alla där! Sen på måndag så var jag jätte trött och mådde inte alls bra så jag åkte hem från skolan och lade mej i solen och pluggade! Det gick faktiskt jätte bra och kom väldigt långt! Hade väldigt bra sällskap! Och en telefonräkning på mycket pengar efter 3 timmars snack! haha nä skojja ringer typ gratis från hemtelefonen till andra hemtelefoner! det kostar nada!: Nu sitter jag här framför datan och bloggar!
Har pluggat under dagen! Det har gått bra, hitills iallafall!
Klar med svenskan,tekniken och nästan slöjden! Så är nöjd! har bara matten och no:n kvar nu.
Snacka om att lämna det roligaste till sist. *host*
Nu ska jag inte skriva så mycket mer för vet inte vad jag ska göra men börjar få kram i armen!
haha puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går rykten på stan att chauffören var skitgrym på att köra! :P

2009-05-26 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0