Äntligen lov!

Och nu är det kristi himmelsfärd!
Sjukt skönt att man får lite ledigt från skolan! Kan man faktiskt förtjäna tycker jag!
Sen är det inte långt kvar till skolavslutningen! Några ynka skoldagar.
Idag så jag har varit hemma och tagit det lugnt. Kollade på en film, taking chances som gick på canal + .
Sen efter det typ spelade jag lite piano och sjöng, empty room bland annat.
Snart måste jag knalla iväg och packa lite kläder. Ska nämligen åka till min moster och passa min lilla kusin.
Det kommer bli mysigt, och säkert jätte roligt. Så länge hon inte blir ledsen eller något..
Men det tror jag nog att jag kommer att klara. . Nu sitter pappa och klagar på allt och alla för att han spelar dataspel...
Orka med honom ibland faktiskt. Men jag ska försöka skriva mycket när jag passa moa, eller som sagt, när hon sover för då har jag ju tid till det. Och inga föräldrar som typ klagar över att man sitter framför datan. skönt, skönt, skönt.
Har inte så mycket mer att skriva nu förutom att jag är jätte hungrig och nu är det nästan snart mat! Helt underbart!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0