Äntligen Lördag!

Hej!
Nu är det äntligen lördag och jag har inte gjort något speciellt egentigen..
Jag vaknade konstigt nog klockan kvart i 10 och var super pigg. eller ja, piggare än man brukar vara klockan kvart i 10.
Jag bestämde mej för att gå upp och typ ''vakna'' framför tvn, Så satt där en liten stund tills jag hörde att byggarna kom och skulle fixa med våran altan. mmm mmmm :) behöver inte säga mer, ni fattar! Haha..
Efter en stund så kom byggarnas hund dit, så hela min familj gick ut dit och lekte! Hunden var jätte söt!
Efter en stund så märkte jag att jag hade gått ut i mina ifk fotbollsstrumpor, shorts och ifk tröja, dvs typ pyjamas.. inte bra.
Så jag sprang in och duschade och gjorde mej iordning för dagen! Spelade fotboll med lillebror och lekte med hunden! Sen kollade jag utsikten! hahaa! you girls get the point? Varför skulle jag annars vara ute och leka med min lillebror lixom?
Efter en stund så tog jag mopeden ner och hämtade upp andré. Vi var ute och körde moped och köpte godis. Sen satte vi oss framför tvn och kollade på mtv, denhära dansshowen, tävlingen ni vet? OM ni inte vet så kolla!
Americas best dancecrew tror jag det heter! går nog egentligen på söndagar klockan 9 om jag inte har helt fel.
Sen när den slutade åkte jag hem och nu sitter jag här framför datan och bloggar!
Funderar på att göra om min design lite på bloggen?
Så istället för att jag ska skriva lite onödiga saker här om min dag så ska jag göra lite nytta på designen .
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0