Åker till Stockholm idag!

Hejsan!
Som ni ser på rubriken så åker jag till Stockholm idag! Sveriges huvudstad, ( baksida ) .
Det kommer nog bli roligt och jag åker till väster haninge typ utanför stockholm? Jag har inte fel nu va?
Så jag kommer spendera ungefär 6 timmar på en buss all the way up to haninge!
Men det kommer nog bli roligt! Massa underbara vänner och människor som är där! Så ska vi nog se Twilight i bussen!
Och säkert några flera filmer! Sitta och sjunga oss hesa och leka idiotiska lekar! Själv så måste jag nog plugga lite också!
Jätte roligt! verkligen! Men det är min framtid som jag pluggar för! Och den framtiden ska se ljus ut!
Nu sitter jag framför datan! Allt är nästan färdipackat! Ska bara slänga ner tanborsten och ett par strumpor sen är jag klar!
Juste får inte glömma min kudde heller! Glömmer jag den är jag typ körd! *sitter och tänker*
Kollade ut genom fönstret precis och där ute ösregnar det! Jag fattar inte att det fortfarande finns regn kvar när det har regnat i sträck typ i 3 dagar! Det är helt sjukt.. Och nu luktar det inte lika gott ute som det gör efter det regnat och det har varit sol uppe. Så det är tråkigt regn nu! Give me some sunshine! jag vill ut och sola! suck..
Nu sitter jag och väntar på att mamma och mimmi ska komma hem, mamma hämtade mimmi och hennes cykel på skolan för mimmi skulle sluta cykla hem i detta skitvädret!
Jag för min del skulle tycka det var roligare att få se henne cykla hem! Då sparar vi på vattnet och hon behöver inte duscha!
haha, skämochsido! Tummen ner för detta vädret!
Jag vill tacka alla min underbara vänner som har hjälpt mej den senaste tiden! Fått mej att må bättre! Speciellt tack till en vän! Du vet själv vem du är! <3 Vi kommer klara detta tillsammans, båda två! Trust me!
Nu kom mamma hem! ( och mimmi ? )
Japp där kom mimmi också! Tillochmed Miriam kom hem! Hjälpes, hoppas det var alla!
Juste skulle ju ta fram saker innan mamma kom hem men det har ju jag glömt av helt och hållet!
Bussen går klockan 4 så måste väl vara klar om ungefär 2 timmar? Då borde jag hinna!
Min kompis hade lite tråkigt och igår fotade vi massa egobilder! Haha! Eller inte egobilder eftersom jag lekte fotomodell och hon fotograf! Och sen tvärtom! Sen redigerade hon en bild som jag har lovat ska komma upp på bloggen!
Haha så lägger upp den på slutet av detta inlägg!
Jag kommer ju inte kunna skriva på bloggen försen på söndag, eventuellt något kort på lördagkväll! Så ni inte tror att jag skiter i bloggen! För den ska jag uppdatera varje dag! Jag skulle gärna vilja att ni kommentera på min blogg?
Det tycker iallafall jag skulle vara roligt ! Så jag kan få lite response!
Nu ska jag hjälpa mamma lite då och då och jag har inget mer intressant att skriva faktiskt så kan lika väl sluta nu!
Men här kommer bilden och ha en trevlig helg!
Ni som har mitt nummer! SMSA mej! Eller ring! :)
pusspåeralla<3

Kommentarer
Postat av: Antonht

Härlig bild:)

2009-05-08 @ 12:58:48
URL: http://antonht.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0