Ullared

Tjolahoppsansa alla people!
Idag så gick jag upp klockan 8 och åkte till ullared! :) det var lite sköjjigt.
Var sjukt trött men I did it! Hann faktiskt i tid:)  Känner mej sjukt duktig! Hittade lite fina saker där faktiskt ! :) Så det var en lyckad tur till ullared. eftersom jag ska åka till jobbet nu om en timme så har jag lite bråttom, men hann klämma in en liten stund framför datan! Igår så laggade vårat internet något enormt! Så alla som skrev till mej på msn och undrar varför ni inte fick något svar så var det därför! Menmen, nu ska jag kila vidare och byta om! danskläder är det som gäller nurå! :)
Håll tummarna att jag kommer hem i en del!
Juste idag kommer killen hem från Tyskland också! Längtar <3 Inte hört hans röst sen i söndags.. Men jag överlever! hoppas jag! bara hålla ut några timmar till, så får vi se om han smsar mej när han är i sverige, :) Hoppas det för I cant wait to hear from him! Ibland så tror jag faktiskt, konstigt nog att han inte gillar mej. "/  Jag vet inte varför, jag har alltid varit så sjukt velig med sånt. jag menar! Hur sjutton man man gilla någon som mej? Det är ju helt sjukt! Menmen,! mitt hjärta tillhör iallafall honom! Så hoppas han är villig att ta hand om det. Men jag är iallafall världens lyckligaste tjej! jag menar, har ju en kille som han! Helt otroligt! pussarpåhonom! <3
Ha det gött! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0