Torsdag

Hejsan människor!
Idag så vaknade jag och kunde knappt prata! Hade sjukt ont i halsen. :(  så jag fick stanna hemma ifrån skolan. Det var ju lite skönt men hade hellre varit frisk och vart i skolan än det. Menmen, såärdet. Är man sjuk så är man. Jag somnade om eftersom det kändes onödigt att gå upp klockan sju om man ändå ska vara hemma. Så sen när jag vaknade så var det bara jag hemma! Skönt! :) Så jag tog mej lite glass och satte mej framför tvn, jag har hört från e smart människa att man blir bättre i halsen utav glass, och det blev jag faktiskt, eller aa lite. Sen så kom mamma hem ifrån ica maxi med massa mat! Det var lite skönt att få mat i kylskåpet igen! :) Jag satte mej framför datan och kollade min blogg efter lite nya kommentarer! Tack alla underbara människor som kollar min blogg varenda dag! :) Hoppas att ni tycker om min blogg.
Några frågar hur jag orkar med att ha blogg och det är enkelt! :) Jag gillar att blogga och tycker det är kul att skriva och designa och så! så varför ska jag inte blogga? Mina föräldrar tycker det verkar kul att jag bloggar! Hehe dem vet ju hur mycket jag gillar att skriva och hålla på så dem aa läser väl min blogg lite då och då så att dem ser till så jag sköter mej!
Haha! Ja sköter mej alltid! :) Så fattar inte grejen men aja, :) Hej på dom! Alla som har smsat med mej idag så ursäktar jag mej själv för att jag har varit så himla dryg! sorry, det är bara jag som tänker för mycket så jag blir irriterad på att någon smsar! Konstigt nog men så är det! Justeja! Jag har också ringt till min frisör så jag ska och klippa mej på torsdag! Någon som har något förslag på hur jag ska klippa mej så KOMMENTERA! :D jag måste veta innan torsdag så come on! Idag så kolla jag också på Ellen! :) hennes tvprogram är roligt! Hehe! :)  Så kolla på det någon gång vetja! :)
Nu är jag ensam hemma igen för familjen åkte bort! :) Så har suttit framför pianot hemma och lärt mej spela From this moment! :) Den är sjukt svår men snart kan jag den! :) Man får bara träna jätte mycket och ha bra tålamod! Det är nyckeln bakom framgång! Så nu tror jag faktiskt att jag ska dra till pianot igen för mina fingrar behöver röra på sej! :)
haha det gör dem ju iförsig för fullt här och nu när jag skriver men det är inte direkt samma sak! :)
Så ni alla får ha det så bra sålänge och så skriver jag senare! väntar på ett väldigt viktigt telefonsamtal oxå! <3

kyssokram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0