Studiedag!

Hej allihopa!
Idag så sov man till klockan 12! :) sjukt härligt! Jag har nämligen studiedag idag, men har ingen aning om vad jag ska göra.
Tänkte åka upp till hästen min men han skulle till vetrinären så det blev inget med det :( Men åker antagligen upp till honom på lördag! Igår så tog jag faktiskt min hjärtmedicin för första gången, lite läskigt men jag tog den! Så vi får väl se om mitt hjärta mår bättre idag. Väntar ju bara på operationen som gör så jag slipper äta tabletterna! Tills operationen ska jag ta den här tabletten innan klockan 9 på kvällen varje dag! Får se hur det går med det. Hehe!
Kollade ut ur fönstret och såg att det snöade! Usch vad sur jag blir! Här går man bara och väntar på att våren ska komma och så snöar det ute! Inte bra! Hoppas att det inte lägger sej på marken utan försvinner. Vill ha sommar! :D
Tur att det finns datorer som man kan sitta framför på snöiga tråkiga dagar som denna!
Nu ska jag iallafall ta mej lite härlig frukost och sätta mej framför tvn och se på något roligt!

Pusspåeralla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0