Största sjukdomen. .

Hej igen!
Nu har ja käkat och kollat på film med farsan! :) han jobbar hemma idag så det var skönt att kolla på film med någon.
Studiedag är sjukt skönt att ha! Kunna vila upp sej! Lite synd att killen är i tyskland med klassen, menmen. . Han får väl ha det så roligt medans jag saknar sönder honom! <3 Nä nu ska ja muntra upp mej! men inte så enkelt när tankarna bara rullar iväg mot honom hela tiden! Hjälp vad kär man kan bli! Menmen, Nu sitter jag och småleer för mej själv när jag tänker på honom så min familj måste tro att jag är ett schizo! haha sitter och ler för mej själv! kom och hjälp mej! Kärlek är verkligen den största berusningen man kan åka på! Haha! Nä nu ska jag inte sitta och tråka er längre med min saknad efter killen, utan ska dra och käka lite tacos nu med familjen! När man saknar någon så hjälper det konstigt nog att äta! Haha!
Speciellt typ glass?:) haha jag behöver verkligen söka hjälp! Aja, nu ska jag inte sitta här och le längre! :)

Ha det gött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0