Skoldags!

Tjolahopsansa!
Så nu var det dags för skola igen! :) verkligen jääätte roligt! Menmen, skolplikt så man är la tvungen?
Själv började jag dagen med att gå upp klockan kvart över 6 och typ chilosoferade. :) haha mitt nya ord :D
Jag valde lite kläder, tyvärr orka jag inte ta någon bild men det var iaf en lite ny stil idag igen! :)
Svart tröja ( den som var på bilden igår )
Vitt långt linne under, svarta leggins, en grå långärmad tröja lite längre från gina trico. Sen mitt blåa band i hövvet och sen min blåa jacka, rödsvarta converse och min svarta gamla väska. Så nu har ni lite koll?
Sen satte jag mej klockan halv 8 på bussen på väg till skolan! As roligt, hade lust att sova. menmen. . .
Skolan var seg, började med projektstart i no. Snacka om roliga ämnen? Men vi hade iaf ingen engelska! Det var lite gött för orkar inte engelska som första lektion klockan nio. Så det var skönt med projektstart ändå. Sen så var det skridskor på eftermiddagen! Det var lite chill, men själv åkte jag inte så chilosoferade lite med mina girl! <3 Vi hade det mys <3
sen vet jag inte vad det var som flög i dom, dem blev bara helt crazy! :) som jag juh! Men mina ''betablockerande'' tabletter stoppar adrealinflödet så jag har typ inte humörsvängningar längre! Jag typ är en lugn och harmonisk person! och det är ju as roligt! nat!. Nu sitter jag iaf hemma framför datan och ska snart gå och duscha, men orkar inte :P
Då måste jag faktiskt gå typ 20 steg till badrummet och pallar inte det. Menmen, senare kanske.
hihi! :) ska inte ta upp mer utav er tid utan ha det gött så skriver jag senare!

kyssokram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0