pratar ut. . .

Hejsan!

Nu sitter jag härigen framför datan och mår pyton.... :( har åkt på en rejäl förskyldning och det är inte roligt kan jag tala om!
Man typ snorar och gråter x) Haha gråter för typ fårr ögoninfektion eller något också! Jätte härligt verkligen! Så får väl se om jag blir frisk till helgen! Hoppas verkligen det för har ingen lust att vara stuck in ingenstans hela helgen! så aa krya på mej! Honungstee och glass? Tror ni att det hjälper? :P Glass brukar ju fungera för det mesta så? why not try? haha och ni som känner mej vet ju själv hur galen i glass jag är! Det var någon liten själ vid namn alicia som lärde mej att alla väder är glass väder! Och eftersom det snöar ute idag, eller a snöat ute idag så kanske det är på tid att äta lite glass? Kanske kan vi skynda på så att sommaren kommer! Längtar verkligen till att kunna åka ner och sola och bada på stranden! Köpa en glass i kiosen och steeeka! :D Låter inte det fett najs? ( kommentera ) Jag har märkt att jag inte har varit så duktig på att blogga dom senaste dagarna! Men jag har haft sjukt mycket att göra! Tisdags så var jag på solosång och sjöng, och efter det åkte jag och Mickis till jobber och jobbade såklart! Är ju danslärare så vi dansade! Lite roligt och barnen var jätte duktiga! :D
Mickis åkte hem te mej och sov över som sagt! Det var mysigt! Sen tog vi bussen till skolan på morgonen och var i skolan hela dagen lång. Sen var det att åka hem till min moster i onsdags och där lekte jag lite med min kusin! Moa, tänk var stor hon har blivit nu, 2 år! :D så sjukt skön är hon! <3 Peace and love to her ! <3 Sen så åkte vi hem och jag gick och la mej och sov för jag hade blivit jätte förskyld under dagen och det är ju fortfarande än idag!

Palla!!!! Jag vill bli frisk! Jag orkar inte med att ha problem med hjärtat! Äta medicin som typ hjälper hjärtat att fungera som det ska! så jag inte får några hjärtklapningar! Sen också att mina fötter ska bli friska! orkar inte med att gå och ha ont varenda eviga cepedag! Sen så blir man förskyld! Så jag är sjuuuk! Om jag hade en önskan här i livet vet ni vad det skulle vara?
Att bli frisk! Få en frisk kropp som fungerar som den ska! Jag vet att det tar man ju som en självklarhet men det är det verkligen inte! Det är inte alla som är friska! Alla som har en kropp som fungerar som den ska! Och jag vet själv hur det känns att förlora allt man brukar kunna göra! Det är som att kasta sej utanför ett stup och man bara faller! Väntar på att någon ska kunna fånga en och laga en så man blir hel igen! Men det är inte så enkelt! Jag har fallit så länge nu från det stupet och jag har slagit i marken och förståt att jag får helt enkelt leva med! Acceptera att dethär hände mej och vara glad att det inte hände någon annan! För jag skulle aldrig önska att någon människa har det som jag har! Mina problem är kanske inte dem största i hela världen! Man kan trösta sej med tanken att det finns någon som har det värre och får vara glad att jag är såpass frisk ändå som jag är! Acceptera det! Och jag kan säga er att det är inte så enkelt! Och man är kanske inte alltid så stark som folk uppfattar en! Och hur lång tid ska det ta innan någon förstår det? Att allt man behöver här i världen är att få känna sej älskad.? Att någon bryr sej är den härligaste känslan man kan ha! Så nästa gång DU tycker att du har ett problem! Tänk på att det har alla och den ända som kan göra någonting åt problemet är du själv! Visst om man är sjuk så måste man åka till sjukhuset och så men ni förstår tanken? Det är ingen som kan säga till dej att du ska maå bra eller dåligt, det är något som du bestämmer helt själv! För det är hur du väljer att leva ditt liv som gör hur lycklig eller ledsen du är! Och det kanske tar en stund att förstå och jag hoppas att någon där ute förstår vad jag menar!? Så från all denna text så hoppas jag att ni har fått ut någonting! Nu måste jag verkligen gå och snyta mej och skölja ansiktet efter att ha fått ut alla mina känslor på bloggen min!
Så alla underbara människor där ute som har något slags av problem! Håll ut! Det löser sej, kanske inte just nu, idag! Men någon dag så kommer allt bli bra!

Kyssokram!<3

Kommentarer
Postat av: Danielle <3

YO men fanns det plats i bilen till lund i helgen? :) jätte kul om du skulle med!!! <3

2009-03-12 @ 21:06:32
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0