Myshelg med Danielle! <3

Hejsanhoppsan!:)


Denna helgen har varit ortoligt mysig ! :) Spenderade den med Danielle! <3
Vi träffades på fredan och gick runt på kungsmässan! såklart såg danielle några offer som vi spanade in! :D haha lite roligt men så är det väl! :) Sen så ringde vi någon, typ någon björn som sov hela tiden. Det var lite roligt men a. danielle skulle gå runt och borsta tänderna på kungsmässan! Så såg ni någon konstig människa så var det nog danielle! :) Hehe! :)  Juste när vi var på kungs då så var det några fjortisbarn där som satt vid fontänen och så var det någon som stod bakom oss och kastade papper på dem! så vakten kom upp och frågade vad VI höll på med, och vi bara småskrattade och sa att det inte var vi, men han verkade inte tro mej. Men sen sa fjortisarna att det inte var vi så då gick han vidare! :) Haha. efter det så flyttade vi på oss för fjortisarna gick och då var de inget roligt längre. Sen så åkte vi bussen hem till lilla mej och det tog ju ett litet tag! :) Hehe! När vi kom hem till mej så fixade jag danielles blogg! http://fabulouschick.blogg.se tror jag! :) Vi köpte lite snacks och så på Ica som vi skulle äta på kvällen! :) MUMS! :D Det var faktiskt riktigt mysigt att kolla på film ''in good company'' och blev tjock! :) Sen så låg vi och snackade på natten en stund! :) Vi kom fram till många bra saker! :) Som ni säkert är väldigt intresserade av men det e hemligt! :P Haha :D
På lördag ''morgon'' dvs vid typ kvart över 12. :P Då gick vi upp och käkade frukost! Omellet och rostat bröd med marmelad på. :) det var lite gött! :D Sen så kollade vi på en SJUKT bra film! :) TAKEN! den är lika bra varje gång man ser den så jag och danielle ska gå på bio och se den med tror jag! :) den har ju premiär snart på svensk bio! : D woho! :)
efter vi kollade på Taken så kollade vi faktiskt på en till film! :) Mad money! :) Den var as rolig! hehe. . Efter det orkade vi inte mer så då var vi duktiga och städa mitt rum och jag sprang och duscha efter det! Sen så fastnade vi framför datan and here we still are! Nu sitter jag och skriver massa på bloggen och danielle övar sej att göra massa olika flätor i mitt hår! :) Det e faktiskt skönt! :) Lite nya frisyrer på mej då! :)
Hehe nu orkar jag inte skriva mer för börjar få kramp i mina fingrar så ni alla får ha det så bra!

kyssokram!<3

Kommentarer
Postat av: Danielle <3

det är bra att borsta tänderna och det va bara några som såg.. :D haha micke heter han! en redigt sköön grabb från stockholm.. hahah hat mot dom vakterna! svin rädd ju men det va fett kul dock. min blogg blidde så vacker gumman. 3 månaden på denna helgen! vi MÅSTE se taken på bio!!!!! <33 mycket ''charmiga'' flätor du. ;) alltid kul att vara med dig gumman, får leka snart igen <3

2009-03-08 @ 17:23:45
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0