Torsdag 10/3-09

Godmorgon alla people! :)
Idag är det så att jag har åkt på en fejält förskyldning och är hemma och är sjuk! :( Jätte seeegt att vara hemma!
Skulle klippa mej och allt sånt idag ju så det var lite synd! Får klippa mej på måndag istället hos frissan! Menmen,
Nu orkar jag inte skriva så mycket mer ska typ lägga mej och sova, är sjukt trött även om jag har sovit ganska mycket! Så tänkte bara önska Godmorgon till en viss person! <3
Pusshejallamänniskor!

Stunder av lycka är tiden med dig
allt vacker vi upplevt är utom sig
Av alla dagar jag levt är dom bästa med dig
ja, livet vi har vill du dela det med mig?
Söt som du, är det ingen som är
blicken i dina ögon, betyder den att du är kär?
Att hjärtat fylls av välbehag
det är att få ha dig vid min sida var dag
allt det jag önskar av dig,
önskar du detsamma om mig?
Av alla frågor jag har
är den viktigaste om du ännu vill ha mig kvar?
För min kärlek till dig, det är en passion i sig
Allt jag önskar är en tidlös romans
jag hoppas den finns till hands!
Att tjata såhär är väl typiskt mig,
ville bara önska en godmorgon till dig!

Älskar dej mest! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0