Matilda har Namnsdag! :)

Hejsanhoppsanallamänniskor! :)
Idag är det faktiskt så att jag har namnsdag! :)
Yeas så är det! Fast det är inte bara dom som heter Matilda som har namnsdag utan också Maud!
Så alla som heter Matilda eller Maud, GRATTIS! :)


Själv så var det såklart ingen i min egen familj som kom ihåg att jag hade namnsdag ( som vanlig ) men det gjorde jag för söta Danielle,Julia,Ida smsade mej och grattade! :) tack så mycket! :) <3
Så jag gjorde en god frukost till mej själv och satt och njöt av morgonen! + att jag läste lite twilight 4! ;) Hihi! :9 (beroende)


Min goda fukost!

Min fukost innehöll:
Gott bröd med ost och skinka på samt gurkor!
En god hemmalagad chokladmuffins
Några äckliga vindruvor! ( gillar inte det )
Sen lite äpplecider!


Kommentarer
Postat av: Amanda

GRATTIS MATILDA :) <3

2009-03-14 @ 14:23:59
URL: http://amandaek.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack!:)<3

2009-03-14 @ 15:11:34
Postat av: Jag

Tack!:)<3

2009-03-14 @ 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0