Ännu en Fredag!

Hejsanhoppsan! :)
Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, är ju somsagt fortfarande sjuk! klockan 11 när jag låg i sängen och läste boken så länge vi båda andas, Twilight 4! :D Den har äntligen kommit ut nu på svenska ju! :) Hehe! så jag ahr legat och sträckläst tills jag fick mej själv en migrän attack.! usch vad jobbigt! Så jag fick lite medicin av morsan och så somnade jag om! Sov typ tills syrran kom hem från skolan klockan 2 så då var migränen bara huvudvärk och lilla tilda mådde lite bättre! :) jag satte mej och kollade på andra avenyn som gick i repris, det gick ju ingen bättre skit på tvn. HAha :) Dvs, jag är inte så förtjust i andra avenyn! :) Sen så kom morsan och alla hem från mataffären med mat så då blev det körv och bröd! Mums, :) Efter det så var jag back in bed och läste twilight 4! Jag varnar alla att twilight serien är beroendeframkallande! tror jag har läst 2-3 timmar idag eller något! Helt sjukt,! 350 sidor eller något. Hehe! :) men måste ju se hur det går för Edward och Bella! Om deras kärlekshistoria får ett lyckligt slut! :) Själv har man ju turen att killen min inte behöver bita mej för att vi ska vara tillsammans för evigt! :) Hihi! :) Förlåt bara en tanke..... :) <3
Nu ska jag gå till mitt rum och se om mobilen min har plingat för tro det eller ej men jag glömde den faktiskt på mitt rum! :O
Hehe! :) <3 Hoppas att ni alla håller er friska och ha de gött! Mobilen min är välkommen för sms! ;)

kyssokram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0