Veckan som kommer

Hejsan!
Helt vanlig dag i skolan och fick idag reda på vad jag hade för betyg!
Inte ett ändå G.....   VG i allt +  några MVG såklart! :) Haha lite roligt när jag berätta för mina föräldrar!
Så dagen har varit kanon! No-redovisningen gick helt okej faktiskt, ska ha hemkunskapsredovisning i veckan också med det kommer gå jätte bra! I hope!
Snart ska man åka till normandie också! Helt underbart!
Mamma och molly fyller år i helgen och ska gå på flera studenter! Så denna veckan känns som en bra vecka!
Alicia ska åka till usa snart! borta typ läänge! miss u sweetheart! <3
Men nu ska jag snart kolla på lost! Precis kollat på Desperate housewifes!
Veckan kommer bli kanon bra och gott folk! Jag finns på mobilen så andvänd era tummar och smsa!
Eller andvänd rösten och ring mej!

puss hej <3

sommarbild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0