Varit och badat i havet!

Haha!
Till slut så kom systern hem så vi tog mopeden ner till havet! Orkade inte cykla eller gå.
Det tog ett tag att få henne med för hon vågade inte åka moped med mej. Men efter att jag blinkade lite med ögonen så var vi på väg på mopeden ner till havet. 3 minuter senare så ville hon åka moped och inte bada. Min skickliga körning gör att alla vill åka med mig! eller?
Det var sjukt skönt i havet! Visst var det lite kyligt men man kan ju inte förvänta sig så mycket. Det är ju trots allt början i juni.

Här låg vi och shteekte!

Men vi badade en ganska lång stund sen lade vi oss och shteekte lite i solen! Det var varmt men det blåste ju lite oftare där än hemme så det var behagligt att ligga där och sola.
Sen så träffade jag en klasskompis på väg hem som var ute och gick med hunden. Efter det körde jag runt lite med molly på moped, hon tycker det är jätte roligt att åka med mig nu. hahaha, dom kan allt vara roliga dom små!
Nu har jag varit ute och spelat fotboll väldigt länge samt solat. Visst har man fått lite mer färg ändå!
Nu sitter jag här framför datan och chattar på msn och skriver blogg, bdb och facebook!
Så hoppas ni alla har haft en trevlig dag! För det har jag haft!
Pusshej <3

Jag ser blek ut på bilden :O



Kommentarer
Postat av: Anonym

okej då vet jag :P

2009-06-06 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0