Underbar första morgon!

Hejsan!
Måste säga att det var verkligen helt underbart att vakna klockan halv 12 till fåglarnas kvitter och solen som skiner...
Hahah! Så var det ju inte, blev väckt första gången klockan halv 7 tror jag det var av att mina småsyskon hoppas runt och leker. Vart har man öronpropparna när man behöver dom? Dom lekte och skrek och höll på i ungefär 1 och en halv timme.
Sen äntligen blev det tyst och lilla jag sov till ungefär halv 11, sen låg jag bara kvar i sängen och ville inte gå upp.
Det är ju sommarlov nu så varför ska man gå upp då för? Menmen, jag gick iallafall upp till slut och här sitter jag framför datorn. tänkte att jag skulle blogga lite för det var väldigt många som ville veta hur vi hade det här borta!
Och jag kan säga er att det är jätte roligt även om man blir väckt på morgonen tidigt, sitter i bilköer, bråkar med syskonen eller är sur på vädret! Så är det värt det!
Och nu koma mamma och sade att jag hade 45 minuter på mej att göra mej iordning! bajs, orkar inte stressa!
Menmen, bäst att jag sätter igång nu då! vi ska åka in till stan och kolla runt lite, det vill man ju inte missa!
Ska leta efter bikini och tankini och sedan en balklänning också!
Så håll tummarna att jag hittar det under resan! Skriver lite senare så kanske ni får reda på vad jag har gjort för eventuella fynd!

Ha det bra vart ni än är! pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0