Trevlig kväll!

Hejsanhoppsan! :)
Igår så var det en väldigt trevlig dag faktiskt. Jag gjorde ett riktigt fynd på en jeansjacka jag hittade.
Mycket fin, bild kommer.
Sen köpte jag också en ny väska, ville ha en väska med mycket färger och som var annorlund.
Lyckades jag ?


Sen åkte jag hem och käkade lite mat och efter det så kom koen och eliza hem till oss.
Det var jätte roligt faktiskt! Tur att även holländska ungdomar kan engelska.
Vi kollade på slumdog millionary, mycket bra o gripande film faktiskt. Det kom några tårar under filmens gång..
filmen slutade vi halv ett eller något och efter det så spelade vi lite wii. Men det tröttnade vi på efter ett tag.
Så då satt vi bara och snacka, jag och eliza märkte att båda älskar twilight så vi satt o diskuterade det medans stackars koen fick sitta o lyssna. haha, efter det så körde vi I have never.... Så ska man säga något man aldrig har gjort så blablabla.
Vi satt o snacka i 3 timmar sen kom jerry ner o fråga om dom skulle sova över eller åka hem. Men eftersom koen skulle jobba dagen efter så åkte dom hem vid 4. Så halv 5, kom jag hem. Äntligen klockan 5 så gick jag och la mej efter en väldigt trevlig kväll! Hoppas dom kommer idag igen eftersom jag åker imån så skulle det vara roligt att säga hejdå!
Förhoppningsvis kanske man kan få med dom till sverige nångång!
Men snart ska ja åka till veldhoven och shoppa igen! mycket trevligt faktiskt! Hollands städer är perfekta för att shoppa. Nu har dom sale lite överallt också! We like! ;D

Pusshej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjukt snygg. ge mig<3

2009-06-27 @ 12:55:58
Postat av: davve

najz style <3

2009-06-27 @ 12:56:33
Postat av: Anonym

love<3

2009-06-27 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0