Shoppingtur i Eindhoven!

Tjolahoppsansa!
Nu har jag varit på shoppingtur i eindhoven i typ några timmar! Det var roligt och hittade ett par nya skor.
Ett par vitrödarandiga skor! :) Tygskor of course! De var på sale och det var roligt att hon som jobba vid skorna fick ringa på hjälp för hon kunde inte engelska, så hon sa att some english people needed help.
Så då kom det en annan och hjälpte mej med skorna. Skorna passade perfekt och jag köpte dom!
Sen hittade jag världens ballaste skor som jag kommer ångra att jag inte köpte.. Dem var blå och hade små moln på sej, jätte coolt. kostade 25 euro så hade ju haft råd med dom. Men mamma bara nä du får inte köpa dom, du kommer itne ha på dej dom. så jag orkade inte diskutera så sket i dom.. Men det kommer jag som sagt ångra.
Det fanns massa fina affärer i eindhoven och hittade en jätte cool väska med MASSA färger! matilda loves colour.
Ska nog köpa den på vägen hem om jag inte hittar någon annan. färsöker hitta bilder på det jag köpte idag.
Nej, hittade inga bilder och kan inte lägga in bilder på denna datorn!
Men ni ska få se sakerna! Fixar det sedan när jag kan!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0