Shopping dag i Eindhoven, again! :)

Hejsan! :)
Idag bär det av till eindhoven för shopping! :D
eftersom jag inte köpte något förra gången för tänkte att jag skulle kolla i frankrike först men hann aldrig det.
Så idag hade jag tänkt att jag skulle köpa ganska mycket!
Som till exempel: Ny väska, Balklänning, nya tröjor, nya skor, nya shorts, lite nytt smink typ.
Sen får jag väl se vad jag hittar för olika fynd. Hittar jag något så ska jag köpa det såklart!
Men nu har jag precis duschat och sitter framför datorn, fick sova längre idag! Sjukt skönt. Vakna inte försen klockan kvart över elva så fick sova ut lite ifrån igår. träffa några holländska ungdommar som antagligen ska joina mej ikväll igen!
Det kommer bli roligt! Tur att dom pratar engelska för annars hade jag nog fått lite problem med att förstå dom.
Holländska är ett språk jag inte fattar alls nästan. Kan typ säga hej och tack. Det räcker  väl?
Men nu väntar jag på att käka lite lunch och sen åker jag nog in till stan!
Medans jag gör det så får ni ha det så bra hemma i sverige!
För er som undrade så ska jag åka hem på söndag, så är hemma på söndagkväll. Sen är jag hemma på Måndag då jag ska shoppa några sista saker innan jag åker ner till Lomma! Men efter jag har varit i Lomma i 4 dagar så är jag hemma igen för 3 veckor! :) Sen blire stockholm! :D
haha nu vet ni mina reseplaner för en tid framöver. Och juste ja! Det ska bli camping hemma i min trädgård också några dagar! då blir det volleyball, playan och massa roligt :D KOM! bara att skriva till mej så jag vet! :)

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0