Le mont Saint Michell!

Hejsan alla!
Det har varit helt underbart ska ni veta! Det har varit fint väder varje dag och inget regn!
Måste säga att detta stället är lite bättra än hemma! Haha…
Saknar verkligen alla vänner därhemma men förhoppningsvis finns ni alla kvar när jag kommer hem.
Jag lovar att ni kommer få höra ifrån mej när jag kommer hem!
Som sagt, tiden i frankrike har varit UNDERBART!
Önskar jag kunde ta med varenda kotte hit som jag kände för det hade blivit jätte roligt!
Visst är det skönt att spendera tid med familjen det är det faktiskt,
men en dag eller två,tre,fyra med vännerna hade verkligen inte skadat!
Som sagt så åkte vi till Le mont sain michell! Det var verkligen en upplevelse for life!
Jag har nog inte sett något mäktigare och vackrare än det!
Kan inte ens beskriva hur det ser ut så därför kommer jag att lägga upp en bild på det.

Visst är det inte vackert?

Smågatorna var helt otroliga och man åkte tillbaka i tiden när man vandrade runt där.
Kan inte berätta hur det var med att skriva det i ord utan kommer visa det i bilder.
Tidvattnet var också något väldigt fascinerande måste jag säga, eftersom vi inte har det i Sverige så var det häftigt att se det. Det kommer in snabbare än vad en häst kan galoppera!

Som sagt sådana smågator var det everywhere! :)


Inifrån kyrkan. . :) det var stort.


Ute på gården utanför kyrkan.


Nästan längst upp, vilken utsikt!


En modell på hur det ser ut!


Utanför!


bjuder på denna bild... suck...


Sista bilden från mont saint michell.. :)

Det var helt otroligt verkligen! Är ni i närheten av det stället, ÅK DIT!

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också varit där riktigt fint , men inte lika fin som du ...

2010-08-25 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0