Funderar på att bada i havet

Hej!
Sitter nu och funderar på om jag ska gå ner och ta ett dopp i havet.
Det borde ju inte vara så jätte kallt, det har ju varit varmt nu flera dagar i rad.
Väntar på att lillasystern ska komma hem så kanske hon kan åka med mej, det är tråkigt att bada själv,
man känner sej lite mobbad ändå. haha..
Men jag har blivit mycket brunare sen jag solade igår! skönt att se resultat.
Kan inte Molly komma hem någongång då? Vill verkligen bada nu!
Gjorde det 1 mars, 1 April och 1 Maj. borde jag inte bada 1 Juni då också?
Jo det borde jag! Så jag skriver sen på bloggen efter jag har varit och badat, om jag nu gör det.
hahha ha det underbart!
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: slog dig i klockan

gör det.. det är varmt :)

2009-06-01 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0