Första dagen i Frankrike!

Hejsan!
Första campingen vi var på verkade bra till en början! Men allt eftersom tiden gick, dvs två dagar var vi där tror jag så märkte vi att det inte var så jätte bra. Internet fanns det inget. Då blev jag verkligen ledsen för vill snacka med vännerna på kvällarna. Men inte gick det om det inte fanns ngt internet.
Det skulle vara en pool där och den var äcklig, melker blev sjuk för han svalde klorvatten så han spydde dagen efter.
Inte alls trevligt men så kan det gå.
Här kommer lite bilder iallafall! har inte mycket mer att säga om den campingen!
Våran villavagn som vi hade!
sägarna var inga sköna och redan efter första natten längtade jag hem till min säng....


Sjukt varmt väder! Här ser ni mej i glaset! ^^


syskonen i bilen! alla lika roliga xD haha lovar dom ser inte ut så igentligen xD


mamma o pappa o dvd o gps :)


Mer kommer om våran resa! :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0