Det är helt underbart!

Hej!
Jag vet att jag inte höll vad jag lovade om att skriva varje dag på bloggen om min resa..
Hoppas ni kan ha överseende med det, för jag har det helt underbart här nere i frankrike!
Och när jag kommer hem så kommer allting vara uppe på bloggen om min resa, bilder, tankar och massa mera roliga saker! Det kommer jag lova iallafall!
Det är helt underbart här nere och visst saknar man sverige lite men frankrike lever upp till att det jämnar ut sej.
Hoppas ni alla därhemma har det bra så träffar jag er snart igen! Kommer hem på Söndag kväll antagligen!
Sen imorgon så åker jag till eindhoven i holland igen så då på kvällen kommer jag vara inne på MSN!
Så alla som saknar mej xD haha nej men ni som vet att jag vill höra ifrån er logga in på msn på kvällen!
Vet inte riktigt när jag är där men det märker ni ju!
Kanske stannar på någon mcdonalds på vägen med wi-fi eller något!

Pussochkram på er alla! Saknar er ska ni veta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0