Veckan som kommer!

Det känns som det kommer att bli en sjukt kul vecka nu framför mej!
Jag ska sova hela natten lång och dagen lång imån och ladda upp batteriena lite. Det kan som sagt behövas.... haha, toffel.
Btw, Nu sitter jag hemma hos jimmy och christina i lilla fjärås och vi har det trevligt. Det var väldigt längesedan vi träffades våra familjer.. VI bodde ju på samma gata i fjärås tror jag i nästan 6 år. haha jag är numera känd där som glasstjuven och den lilla söta flickan. Det är roligt! Men tillbaka till veckan som kommer! Kan skriva dag för dag vad som kommer hända! '
Måndag - Då ska jag sova riktigt länge och bara njuta av sommarlovet ( synd att det inte är så jätte fint väder ute nubara..)
Sen så ska jag också åka med familjen till Onsala och träffa Mattsons ( dom vi gick på bio med )
Vet inte riktigt vad vi ska göra där men det blir säkert roligt! Det brukar det alltiv vara iallfall!
Hoppas att pappa säger ja till att samuel kan få komma en dag tidigare också! Håller tummarna för det!
Tisdag -   Då är antaligen jag med samuel och vi ska in till kungsbacka och hänga hos Alice! Det kommer nog några
styckten dit iallfall! Så det kommer bli trevligt! Ja och samuel slaggar där iallfall! Fest hela natten lång?
Onsdag - Hemma hos alice och vaknade antagligen sen på dagen! Vi chillar väl och sen blire av till Fjärås och spela lite
beachvolleyball samt fotboll med kungsbacka gänget! Så alla vet! Fotbollen är klockan 18.30 BE THERE!
Sen åker jag och Samuel hem till mej och sover där, ska inte vara hos alice hela veckan..
Vill inte vara till besvär.
Torsdag- Sover,sover,sover.. Nej för vi ska måla huset jag och samuel! Måla,måla,måla hela dagen lång typ. trevligt ..
Så det blir väl mys och kolla på tv! Hemmakväll lixom! Eller så drar vi någonstans! Vi får väl se..
Fredag -  Vi ska måla idag igen jag och Samuel. Vi är lixom elit på detta! Sen så kanske vi drar och gör något roligt!'
Hoppas att det är fint väder någon dag i veckan så vi kan sticka ner och bada i havet! wiii ^^
Sen kanske vi drar ut på stan på kvällen eller något! Vi får väl se! Ring mej om det är något roligt någonstans!
Lördag - Idag ska vi måla också! Lilla samuel är säkert jätte trött för han har inte så mycket muskler.. haha nä skojja!
Sen så ska vi hitta på något roligt idag igen såklart! Vet inte vad ännu men det kommer jag väl på !
Söndag -Idag så åker lilla samuel hem för vi ska till Stockholm på måndag.. Lite synd kommer sakna han mest...
Men han vill säkert komma ifrån mej ett tag! Vila upp sej stackarn efter att ha vart med mej.. Det tär på en...

Så det var hela min nästa vecka! Roligt va? Funderar på att dra på liseberg nångång med. Men får se om det kommer finnas någon tid till det... hehe! Nu börjar jag få lite kramp i mina fingrar av att skriva.. Så ska flytta över fingrarna till mobilen och skicka ett sms till personen som betyder mest i mitt liv .. Tänkte skicka ett sms till mej själv faktiskt!
nä men samuel skrev något! Så ni får ha det så bra! Sms eller ring om ni har nåt roligt man kan göra! Jag har fritidsladdning ju i v.götaland och kba samt mark! Så jag kan åka överallt, nästan.

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: KANTeN

jag känner att jag fick en del slag under bältet i denna texten! Du borde byta till dissarntilda.blogg.se ;D



du e bäst<3

2009-07-20 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0