Trevlig dag med flickorna!

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag i alicias källare och har precis uppdaterat min bdb med lite roliga bilder som vi tog på studsmattan!
Mycket trevligt! Jag vaknade imorse ganska tidigt, typ klockan halv elva ller något. Då hade morsan gjort engelsk frukost och det var jätte gott. Efter det så tog jag en lång o skön dusch.. Älskar att duscha på morgonen, man vaknar verkligen .
Sen så kom jag på att jag skulle hem till alicia så jag började att packa ner det viktigaste i väskan. Mobilladdare, hjärtmedicin och en bok. Sen fick jag ta det som fick plats! Smink tröja lite kläder o sen var det fullt! Mamma o pappa kunde köra mej till Alicia så jag slapp ta bussen :) det var fett skönt. Vi spelade lite beach volleyboll hos alicia.. ( jag var klart bäst ) mohaha.
Sen så chilla vi på en lekplats. Å juste vi kollade också på shreek 1. Har typ inte sett den ju.. Pinsamt alltså...
Samuel åker till estland och lämnar kvar mej i sverige själv. Jätte snällt verkligen. Så ska väl skriva mitt testamente ifall jag dör eller blir påkörd av ett tåg eller något! haha nej skojjar, Ska leva så jag kan fortsätta plåga honom! nää.. Jag är en snäll människa! :) För er folk som har glömt bort att man nu kan smsa mej så är det bara fritt fram. I'm in sweden now. just so you know. Nu ska ja inte ta upp mer utav eran tid. Ha dett gött!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0