Middag i Sthlm.

Hejsan!
Sitter här i min säng i stockholm och har inte så jätte mycket att göra för tillfället!
Snackar i telefon med samuel och det e iof inte segt! :) Tycker om han mest! <3
Men mamma o pappa gör middag, hamburgare. Efter mycket tjat så fick jag hamburgare som jag ville!
Heja mej alltså! Så typiskt att jag är i sthlm nu när IFK GÖTEBORG spelar hemmamatch på torsdag. Vill ju också gå!
Cepe skit alltså! Nästa match som jag kan gå på är det år till.
Men sånt är livet ? right..
Pallar inte skriva så mycket mer nu ska koncentrera mej på att snacka i telefon !
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: tååg

du får ta tåget ner på torsdag så ser vi på ifk! ;D

2009-07-28 @ 18:31:25
Postat av: Daniellle :)

oh! låter mys mys! :) jag va ju uppe i stockholm tills igår. :P när du kommer hem måste jag ner till åsa och leka med dig! :D haha love ya darling <3

2009-07-28 @ 18:59:00
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0