Hemma Dag!

Hej!
Hjälp vad fort sommarlovet har gått nu alltså! Det är helt sjukt att det är en månad kvar nu tills man börjar plugget igen.
Idag så bestämde jag mig för att ha en chilldag hemma. Är jätte trött efter fotbollen som jag var med på igår. Det var riktigt kul att spela fotboll igen, andra gången på 4 år. Synd att min pöjk är i estland nu tills på lördag. Saknar honom fett mycket.
Menmen, sånt är livet... Träningsvärk har jag också. Glömde att streetcha igen. Jag svo jätte dåligt inatt också. Låg och tänkte mycket på livet och så. Sen så väckte pappa mej vid klockan kvart i 12 eller något och sa att jag hade sovit bort hela dagen. Men det hade jag inte .. Kände som jag precis hade somnat... Jag gick iallfall upp och käkade frukost, tvingade i mig maten ävem om jag mådde lite illa. Sen satte jag mig framför pianot och spela lite på florida - right round. Kul kul.
Mamma skulle åka senare och lämna min lillasyster hos mormor, hon ska nämligen sova över där. Så jag var hemma o passade lillebrosan! :) Det var mysigt. Vi kollade på transformers 1 och käka popcorn, mycket gott. Sen kom mamma hem igen och gjorde middag. Jag hjälpte till som jag har gjort hela dagen med maten,disken,tvätten och lite mer!
Känner mig riktigt duktig. Ska nämligen ta och hjälpa till lite mer hemma. Mamma ska börja på läkarlinjen nu till hösten också så då kan jag inte köra repliken ''jag måste plugga och du är bara hemma''. För då pluggar hon också. bajs.
Mamma och pappa åkte efter middan med två av syskonen och kolla på ett hus. Fast det var för litet så nope.
Jag vill bo kvar här, älskar att bo brevid havet och allt! helt underbart! Vill inte flytta härifrån. Om jag flyttar härifrån är det när jag är 19 och flyttar hemifrån! haha ! Det kommer bli så sjukt skönt!
Jag kollade lite MTV Americas best dance crew! Det är så sjukt bra alltså! Dans i mitt hjärta!
Nu har vi lite gäster hemma hos oss! Trevligt och här sitter jag och bloggar!
Nu ska ja vara lite social!
Ha det gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0