Harry Potter och halvblodsprinsen !

Hej!
Som sagt så kollade jag på harry potter och halvblodsprinsen på bio igår, dvs lördag. Det var riktigt trevligt.
Jag gick med systern och Mamma och pappa. Samt Lango, Oscar, christopher och silvia,  andreas och cindia.
Måste redan nu säga att böckerna var såklart mycket bättre och är lite lite besviken på filmen. Förväntade mig mer. Menmen, har väl antagligen alldeless för bra fantasi för att dom ska kunna göra den filmen som jag vill. lite synd men så är det.
Filmen saknade lite grejer som jag kommer ihåg ifrån boken, men eftersom vissa av er som läser min blogg inte har sett filmen ännu så tänker jag inte förstöra något för er. Filmen var bra, men inte lika bra som min fantasi!
Haha misstolka inte! Så om ni hade tänkt att gå på harry potter, gör det för filmen är bra. Ni ska inte lyssna på mej, jag är bara kräsen av mig. En ganska rolig sak som hände på bio var i slutet typ så var det helt tyst i biografen ( det var det iförsig hela tiden ) så satt jag brevid pappa och han tog tummen vid munnen ni vet och så lät det ''plupp''. Jag tyckte såklart att det var jätte roligt så jag skratta ( ganska högt ) tills jag kände att folk började kolla på mig. Då gled jag ner i biosätet och försökte verkligen att vara tyst. Satt och skakade och folk trodde säkert att jag grät eller något. Det var inte roligt och ganska pinsamt. Menmen, pappa bara älskar att skämma ut mej. efter filmen frågade mamma hur det var med mej eftersom jag hade suttit och gråtit då som hon tyckte det lät som. Tack pappa! Jätte kul. OM mamma trodde jag gjorde så måste väl alla ha gjort det ? trevligt, nu kunde jag inte ragga efter bion, typ presentera mig och säga '' hej matilda heter jag, om du hörde någon och satt och grät under bion så var det jag! '' Nej igen vidare presentation. Usch vad pinsamt det vore. Så jag smet ut från bion och tog lite luft. Och jag menar, varför skulle jag ragga? Jag har ju redan pojkvän! :) ( matilda svävar bland molnen och tankarna är långt borta )
Måste förresten tack min underbara pojkvän för vi låg och snacka i telefon till klockan kvart över 3 mitt i natten så jag är ganska trött idag kan jag säga. ooops hoppas inte att mamma eller pappa läser min blogg för då kommer dom bli sura på mej för att jag prata i telefon så länge. lol.. :)
NU ska jag sluta babbla! '
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: kantenNNN

tack själv! The Hills, kba slår ju helt klart MTV:s version ;)

2009-07-20 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0