Biokväll!

Hejsanhoppsan!
Nu är jag nästan vaken utav en sen natt igår. Jag kom inte tills sängs försen klockan halv 5 tror jag att det var.
Men det var en trevlig natt, och på kvällen där passa ja mina syskon, det gick väl bra! Kände mej riktigt duktig efter att ha lagat mat och diskat, fixat tvätten, fixat lite fredagsmys och sen också lägga alla till sängs.
Menmen, mamma och pappa hade det säkert jätte kul på 40-års festen! Det verkade som det iallfall när dom kom hem.
Jag vaknade vid kvart över 12 och somnade om tills kvart i 1. jag vet bara en halvtimme, men det är ändå något.
Nu sitter jag här framför datan och tar det lugnt. Ska snart duscha och äta mat innan jag sticker in till bergakungen i göteborg och kollar på nya harry potter! Det ska faktiskt bli kul och se om filmen lever upp till boken. Jag har som sagt läst alla böcker och tycker att Harry potter böckerna får tummen upp faktiskt. Men nu måste jag göra mig iordning så jag hinner dit. Ni får ha det så bra! och jag har fått en ny favoritblogg förresten! Mer om det skriver jag sen !
Ha det gött!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 03:33:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0