♥ Twilight ♥



För några dagar sedan var jag och kollade på filmen Twilight!

Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington, Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Det var helt seriöst en av dem bästa filmerna jag har sett!
Man blir helt tagen av Bella och Edward att man satt och kärade ner sej i filmen.
Helt underbart alltså! <3

Böckerna är också sjukt bra så jag tipsar om att läsa dem också!
1. Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
2. När jag hör din röst - Stephenie Meyers
3. ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyers
4. Boken kommer snart ut på svenska!

Puss på er alla! <3


Kommentarer
Postat av: alice ;D

jag har inte sett den än! :( hahah skoj att du har skaffat blogg ;D <3

2009-02-25 @ 19:33:48
Postat av: Anders

najs! det låter verkligen som em bra film asså :) jag kanske skulle ta å se den ? (a` <3

2009-02-25 @ 19:34:07
Postat av: Sara Lundgren (:

hej mathilda! :)

vilken fin liten blogg du har! =)

jag läser den första boken just nu faktiskt. (som resten av sverige) men det skiter jag i, den är riktigt bra! hoppas att du har det bra! vi ses.



pusss

2009-02-26 @ 17:55:36
URL: http://ssilversara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0