sjuklingen. .

Idag vaknade jag av att väckarklockan ringde, och hade världens migrän! Där ser man hur det går med lite för sena kvällar o lite för tidiga morgonar. Jag hatar verkligen att ha migrän, men jag har lärt mej att det bara är mitt egna fel. Men men, mamma kom in med medicin till mej som jag tog och så somnade jag om igen. Det var inte ens värt ett försök att ställa sej upp. . Dagen fortsatte att gå medans jag låg och sov. Mamma kom däremot in i mitt rum och ville ha smutstvätt klockan 11 så då försökte jag gå upp ur sängen. Uscha vilken huvudvärk man hade, migränen var iallafall borta som tur var. Men huvudet dunkade fortfarande i takt med varje steg jag tog.
Jobbigt värre.. iallfall så hamnade man framför soffan! Där låg jag och gottade mej med den godaste glassen som finns!
Mums! Har ni inte ätit den glassen så är det verkligen på tiden att ni gör det!

Dagen fortsatte att gå och jag var bara hemma och tog det lugnt, vilade upp mej, så jag orkar gå till skolan imorgon.
Fredag imorgon iallafall, det är ju härligt och sen så är man ledig Måndag-Tisdag! :D Så det blir en lång helg för lilla matilda. Får väl se vad jag kommer på att göra! :)  Men nu ska jag ta och springa och ta en snabbdusch, har nämligen damsugit och städat huset idag, hade ingenting att göra innan o det gick ingenting på tv så då städade jag medans hela min familj var å handlade mat! lilla matilda fick sej en liten knäpp! Haha :) Nu ska ja iallafall springa och duscha!

Puss på er alla!<3

Kommentarer
Postat av: elise

haha jag åt med glass, fast ben&jerrys, det är den godaste glassen som finns i mina ögon ;D

2009-02-26 @ 21:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0