Nu har man skaffat blogg! :)

Hej allihopa! :D
Så efter mycket tjat från kompisar så har man nu gått och skaffat sig en blogg.
Jag lär mig nya saker hela tiden om hur jag fixar min blogg.
Trodde faktiskt aldrig att jag skulle gå och bli bloggare men nu så är jag det!
Väldigt roligt måste jag ändå säga! Det är väldigt kul att få designa och ändra på sin egen blogg!
Här är jag ju fri att skriva nästan vad jag vill, så nu ska lilla matilda komma på något riktigt bra som hon kan skriva om.

Jag har nämligen ingen aning om vad jag ska blogga om så jag får väl ta det som det kommer! J

Så förhoppningsvis så blir det något bra. Har suttit nu i skolan nästan hela dagen och pluggat och på rasterna fixat med min blogg. Det var ju såhär att mickis och julia har skaffat blogg och satt och skrev på dem hela tiden, dem började prata om att det skulle vara trevligt om jag med skaffade blogg. Efter att jag hade suttit och kollat lite när dem fixade och trixade på sin blogg så var jag helt fast! Det verkade sjukt roligt! Så poff så hade lilla matilda också en blogg! Hoppas att ni alla kommer att njuta av läsningen här och så får vi väl se vad matildas hjärna kan tänka sig komma på att skriva om!


Puss på er alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Philip :D

fin blogg matilda :):D

2009-02-25 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0