Hemma och fixar bloggen!

Hejsan hoppsan allihopa!

Ni som har följt min blogg från början ser kanske att det ändras lite hela tiden! Jag har lite svårt att bestämma mej hur bloggen ska se ut, men nu så är jag nog nöjd! :) *för tillfället* .. Hjälp vad fort tiden går när man sitter framför datan, speciellt när man bloggar. Kan säga er att vill ni ha något bra som fördriver tiden så ska ni definitivt blogga!  Nu sitter jag framför datan fräsch och mysig igen, precis duschat nämligen! Eftersom mamma och pappa inte är hemma så kunde jag duscha lite längre, :) skönt ! Nu ligger (nästan) alla ungar i sängen, och såklart så är det jag som har varit barnvakt! Pappa fick en såndär impuls att han och mamma skulle åka på bio, austraila ska dom kolla på. Så får väl se vad dom säger när de kommer hem, om den var bra eller inte. På tal om bio så kan jag tipsa er att det kommer en sjukt bra film snart! Taken heter den! Skriver lite mer om filmen någon annan dag! Tror den har sverigepremiär i mars någongång, så kolla efter i plånboken och reservera grymma platser på närmsta biograf. Tror faktiskt att jag själv täker gå o se den på bio, för så bra är den! Så vill du gå på Taken så bjud gärna med mej! :) hehe..
Nä nu borde jag kanske göra något annat istället för att sitta och blogga hela dagarna! Tror faktiskt att jag ska sätta på tvn en liten stund och äta lite glass. Medans jag väntar på att telefonen ska ringa!

Ha det gött allihopa! 

Kommentarer
Postat av: niklas

trevlig blogg ;)

2009-02-25 @ 21:12:28
Postat av: Anonym

Du är duktig du som tar hand om barnen för att föräldrarna ska få det mysigt!! :P

2009-02-25 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0