Äntligen fredag!

Tjoho alla där ute!
NU så är det äntligen fredag! Efter en lång vecka i skolan med tester och prov så är det äntligen långhelg för lilla matilda! Vi har nämligen ”studie” dagar måndag och tisdag! Sjukt härligt!
Idag så har jag varit i skolan och pluggat litegrann! Satt och jobbade med min idrottslektion som jag ska hålla nångång innan sommarlovet. Antagligen så blir det streetdancing, eller lite Basic hip-hop.
Men som sagt jag har ju lite tid att tänka efter vad jag vill ha, så det kommer nog bli bra.
Dagen var kort i skolan, då jag slutade klockan två. Då drog jag ner till stan och spenderade eftermiddagen med lite vänner. Det var riktigt trevligt, alltid lika roligt med vännerna. Sen ringde jag farsan och så drog vi till en outlet där jag letade efter nya skor och byxor! Blir antingen låga canvas (convers) eller vagabond tygskor.
 Har inte riktigt bestämt mej. Så ska gå och tänka efter tills på måndag då jag köper skor! Byxor hittade jag inte riktigt några som jag gillade. Vi hann nämligen inte gå till dom bra affärerna. Hoppas att vi hinner det imorgon eller något.
Efter lite fönstershopping på stan så åkte jag och farsan och köpte myspys till kvällen som jag kommer spendera hemma med familjen. Det kan faktiskt vara riktigt mysigt att vara hemma på en fredagskväll och chilla med familjen.
Så brukar du inte vara hemma så testa det! Det är ett bra sätt att ladda upp batterierna på.
Nu sitter jag här framför datan och skriver på bloggen igen, borde kanske gå och städa mitt rum?
Nä juste det gjorde ju jag igår!
Så nu ser det ju någorlunda snyggt ut! Hihi! Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll och en lång och härlig helg! Njut medans den varar!

Puss på er alla! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0