Soffpotatis dag!

Hejsan allihopa!
Efter en tråkig lång resa hem från stockholm så tänkte jag bara vara hemma och chilla idag!
Vakna vid halv 2 då var det ''frukost''. Engelsk brunch som pappa hade gjort! Efter det gick jag ut lite och hjälpte mamma med att spola av alla möbler som blev lite smutsiga efter vi var borta. Vi kom hem också och såg att snickarna var nästan klara med vårat staket! Det blev faktiskt snyggt! Gött nu kan man lira fotboll utan att jag skjuter bort bollen! ( alla ligger just nu i buskarna som jag nån dag kommer att hämta ) var över 4 år nu sen jag spelade fotboll sist ordentligt så måste träna! Snart hoppas jag på att hjärtoperationen ska bli av. Det är en sån sjuk lång väntelista så det är inte sant. Och klart har jag ingen förtur eller något.  Men livet är tufft! Lite tråkigt att jag var i sthlm denna veckan när ifk spelade hemma. Men ändå glad för det gick som sagt inte så hm.. jätte bra.. tråkigt oc vi sörjde uppe i sthlm! haha! :) Men livet går vidare. Synd att vi har så många skadade nu bara.. Men nu sitter jag inne på facebook och spelar lite poker! haha, har inget att göra hemma idag verkligen! ska satsa all in nu!
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0