Sovmorgon!

Hejsan!
Det blev lite sent igårkväll och lilla jag tyckte att jag förtjänade lite sovmorgon så jag tog det!
Nu har jag precis vaknat och gått upp från sängen och satt mej framför datan för att skriva klart det sista skolarbetet hoppas jag! Får se om jag orkar börja eller om jag ska ställa mej och göra lte frukost!
Funder antingen på english breakfast eller pannkakor! :)
Det lutar mot pannkakor för jag orkar inte ställa mej o fixa bacon, ägg, bönor, rostat bröd och ni vet allt det goda!
Så den frukosten sparar jag nog tills imorgon då jag är ledig från skolan :)
Fick reda på att vi eventuellt ska åka till London 3-4 dagar så jag håller tummarna för det!
Nu säger min mage ifrån att det är dags för pannkakor!
Så jag skriver lite senare!

pussar från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0