Måndag igen...

Och så var det åter en måndag igen!
Dagen började med att jag vaknade utav väckarklockan... Sånt är inte roligt efter en helg kan jag ju säga.
Tills slut masade jag mej upp och fixade iordning mej så mycket jag hann på 10 minuter.
Sen blev det att man fick kuta till bussen för hade inte lust att köra mopeden. .
Men skolan var väl ok, inget mer med det! Hallo eller? Ingen måndag är mer än okej.
Efter en seg dag i skolan så bar det av ner till stan där jag gick och kollade lite på mobiler!
Kännde mej helt död och alla ni som träffade mej märkte nog det. Är på sjukt dåligt humör och jag vet några som är en väldigt stark anledning till det. Vill bara tacka er så sjukt mycket för att ni får mej må så dåligt....
Ni kan gå och dö istället för att hacka på någon annan!
Jag kom hem och körde ner till macken med mopeden för att köpa salta ess... Helt beroende av dom!
Dagen har verkligen varit sjukt seeg.. värsta dagen på dom senaste 3 veckorna kan jag ju lugnt säga!
Så nu längtar man till sängen för att åter en morgon gå upp till skolan!
Jag och pappa körde ner innan med bilen och hyrde The Day the earth stod still, så det blir till att kolla film och käka lite glass sedan!
Hoppas ni alla har haft en betydligt bättre dag än mej och önskar er en trevlig vecka med härligt och underbart väder!

PussPåErAlla från er Tilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0