En härlig ledig varm dag!

Hejsan!
Blev lite lycklig imorse när jag vaknade och såg att det var sol ute! Sjukt härligt väder och nu känns det verkligen som om sommaren kommer! Idag är man ju ledig från skolan! Det är faktiskt väldigt skönt! Snart blir det la till att dra in till stan och köpa ny mobil med pappa! Lite najs! Efter det vet jag inte riktigt vad som händer! Får väl se vad jag hittar på för något!
Tänkte lägga mej ute på altanen och sola lite, om jag orkar... Haha!
*sprang och kollade på termometern* WOW 22,3 grader i SKUGGAN! :) I solen är det.....25,6 grader !
Sommarn är på väg! Äntligen ;D Äntligen något bra som kommer!
Är på sjukt dåligt humör! Mycket som händer i mitt lilla liv just nu och man hör saker från dittan och dattan..
Nä det känns korkat att sitta och vara på dåligt humör när man kan se livet lite mer från den danska sidan!
Så vad härligt väder det är ute! :)
Sitter här framför datan fortfarande och väntar på min lilla pappa som är uppe på vinden och typ kollar! Lite roligt för jag hör allt hur han går där uppe! :)
Snart är det Valborg! Typ imorgon va? Vad händer då gott folk? :)

Pusspåer!<3

Kommentarer
Postat av: Danielle :)

fy va skönt att vara ledig love! :) hehe skit i dummisar! du har fett mycket vänner som älskar dig jätte mycket! slösa inte din tid på idioter! <3 VALBORG! :D hehe jag ska typ träffa lite vänner, det är jätte skönt att få lite längre helg! VÄRT :) heheh ha det BÄST honey. vill träffas snart. hör av dig! <3

2009-04-29 @ 12:07:17
URL: http://fabulouschick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0