dansuppvisning

Tjolahopp!
Idag så var det dansuppvisning i idrottshallen!
Första var det le parkour som körde inledning efter det hade louise sina dansgrupper och efter det var det mina söta ungar som dansade och efter det lite mer dans o barngymnastik!
Dagen gick bra, eleverna var lite nervösa och otåliga men det gick bra iallafall!
Dom var så sööta mina små 5-6 åringar.. :)
Spelar ingen roll om dom dansar fel, dom är så söta iallafall.
Och mina äldsta elever är jag så sjukt stolta över! Dom var superduper bra! :) massa pussar till er <3
Trodde aldrig ni skulle kunna dansa så grymt! Det var det grymmaste ever!:)
Dagen har alltså varit väldigt bra som ni märkt!:)
Sedan åkte jag till göteborg och träffade lite people!! :) Skåningar <3 haha och lite göteborgare och stockholmare samt annat folk! :) Det var mysigt <3
Sen blev det hem och chilla på chips och bli fet! :)
hoho :)
nu har jag förrestan fixat en ny design på bloggen. ( snart klart )
SOMMARN HAR KOMMIT! 20 grader idag :D

kyssokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0